onsdag den 30. juni 2010

små 3 uger endnu

Er det ikke snart ferie?`jeg trænger sådan til at fede den lidt :o)
Min beste veninde Hanne er nu på vej til Italien med kærsten i dyt bil... ØV!! tag mig med. Nå men pyt. vi har fyldt haven med badedyr og masser af vand. så nu er vi bare klar til sommeren!! kom hid!
Vi skal til Studender gilde på fredag. (kun mig og Michael) det bliver nu dejligt og komme lidt ud uden børn for engangs skyld. Min mor og søster kommer og passer ungerne. (Lisbeth, min søster, er lidt nemmer til at lokke her ud når poolen er oppe he he)
Ungerne elsker bare deres moster og mormor så de skal nok hygge sig.
jeg havde lykkeligt glemt at jeg skal på arbejde nu på søndag.. øv, men det er jo med at skrabe så mange penge ind som muligt når nu Michale stadig går uden arbejde. Så hvis nogen kender til noget som han kan få må de endelig sige til :D
hmmmmm... hvem skriver jeg til? er der jo kun mig som følger min blog, men det er nu hyggeligt.
Nå tilbage til filmen som er ved at blive overført til en USB stick så man kan se den i stuen ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar