søndag den 13. juni 2010

En Blog!!??

Ja så er det hvis på tide at jeg kommer med på moden og får min egen blog :-)
Man ser det jo alle steder på tv, nettet osv.. så hvorfor skal "husmor Annette" her så ikke også ha en.
Jeg tror jeg vil bruge den lidt som en slags dagbog. det er da kun rart og ha e sted hvor du kan skrive lige hvad du vil. hvis jeg nu er helt vild over en eller anden opskrift på chokoladekage, som jeg bare må fortælle nogen om, men ikke er ret mange i min omgangskreds gider og høre på he he eller hvis nu det snobbet øko mor fra Niels (min ældste dreng på 4 år ) fodboldt og børnhave igen har været efter mig fordi jeg kommer til at rette på hendes dreng når han slår, så kan jeg jo lige læsse lidt af her inde :-)
Dejligt smart.

Nå men alt i alt så glæder jeg mig til at komme lidt igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar