fredag den 18. juni 2010


Så er det endelig weekende!! woohooo!! og hvad skal man så bruge den til? indtil vider har jeg brugt den på at skifte en lorteble som stadig lugter i hele huset.. så kan det da kun blive beder he he. Jeg sidder lidt og overvejer om jeg skal tage i Djurs sommerland med ungerne. Michael gider nok ikke med. Han var i byen igår og kom først hjem kl 03.30 der var hvis et par små-tøser som havde fået lige rigligt og drikke og måtte på sygehuset.. jeg ved sku ikke hvad det er for mennesker han render i byen med.... nå pyt det gik hvis godt med dem. "ungdom nu til dags? da jeg var unge stak man da bare en finger i halsen og så kunne man igen ;-)"
Jeg har lige smidt et billede ind af mig i fodboldttøj. det er ikke fordi jeg går vildt op i fodboldt me Danmark skal jo spille i aften og så skal man jo lige støtte dem. "hep hep!"...eller hvad man nu siger.
Det har været hårdt på arbejde men også sjovt igår. vi havde byfest i Løgten hvor jeg arbejder. så der var åben til kl 22. Jeg havde dog fri kl 19.15. De var moms fri (-20%) fra kl 17. så der var gang i den. Så dagen i dag skal altså også stå på ren afslapning :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar